måndag 17 augusti 2009

Fast forward/paus/rewind/play.

Sorry, bad update again, har haft mycket att tänka på men inget att dela med mig av. Knappt varit aktiv alls den senaste veckan, förra lördagen var det party m. elenor och hennes vänner jimmy & håkan, även mimmi var med. riktigt lyckad kväll, lagom party, ett konstant spritflöde och lagom mycket fyllesamtal. Nu i fredags blev det dock lite för mycket av det goda, så jag har ett par vita veckor framför mig. Inget hände, men jag känner bara för att ta det lugnt.

Under natten idag har jag inte sovit en blund, men där imot skrivit upp mig på bostadslista för rivningskontrakt (innebär att de oftast inte är längre än 6-12 månader), vilket är perfekt nu när jag ändå snart ska flytta till capitol city. jag ska även till banken och föra över lite pengar, betala en liiten räkning, köpa cigg (jag är nere i 3 cigg per dag nu, om jag inte umgås med andra rökare dvs) och lämna tillbaka en bok.

Blogger vill inte ladda upp bilder för tillfället, så lite senare idag lägger jag upp lite snygga saker... Det vill säga om jag inte har somnat på någon buss/tåg och åker mellan allingsås och göteborg om och om iogen.
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar