lördag 29 augusti 2009

Update

i måndags var det först fika med jonna, sen fika med jonna, hanna, kicki och mimmi. ja jag blev fet ;) även sista bartenderprovet, eller ah ena halvan... det var konstigt. anyways, sen i tisdags var det brunch med Anna, catching up och sådant. i torsdags shoppade jag med hanna och elsa, igår var besökte jag schillerska och hade filmkväll med hanna, mimmi och kicki. vi spelade rummy och rappakalja och tittade på svensk komik och Gökboet, kombinerat med pizza och pringles-chips. Lyckad kväll, fosho!

Nu ska jag dra iväg till pustervik, men ingen alkohol kommer att konsumerat då jag är dirt broke. men men, det är ju alltid kul att träffa hanna och kicki plus att Anja följer med, och henne har man inte träffat sen olskroken-tiden, haha.
för att kompensera min dåliga uppdatering denna veckan, ger jag er lite fin, konstiga eller intressanta bilder:


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar