fredag 7 augusti 2009

Mysig fredag.

Bild: Inte min. Är den din?

I alla fall, har en mysig fredag hemma medans jag återhämtar mig från magviruset eller vafan det nu var. Som ni kanske känner till, har jag börjat träna regelbundet igen (även när jag var dålig, fast då bara tio minuter på cyckeln plus strech). Imorgon steppar jag upp det ett steg till: Nyttigt ätande á la DennisM.se. fast okej, jag kommer tillåta mig några glas vin vid festliga tillfällen, och vi får väl se hur det blir med ciggen, men förutom det ;) jag har ju min nicotininhalator för tillfället, ger det ett försök.
Så imorgon blir det förbjudet med friterat, ostigt, smörstekt, sockrat & gräddigt. Nu när jag läser det, låter det så fruktansvärt äckligt ändå, haha xD
Även om jag kanske inte går ner i vikt, så får jag ju mer energi så det är ju bra oavsett. Mer energi=mer träning och mindre sjuka. Mer träning= bättre rygg, mindre ont, mer framtida arbetstimmar=mer pengar :D
Nu ska jag arbeta på ny layout, puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar