måndag 17 augusti 2009

Saker som gör mig glad:

  • Sitta på balkongen med cigg, kaffe och ELLE.
  • Ligga och titta på random tecknad serie med Jonna, medans inhalera mängder med allspiced kryddade popcorn.
  • Skor.
  • Sminka upp mig i riktig sextiotals anda och ta en fika med fyllefittorna.
  • Boken Cornelia, Gary Grant och Kärleken av Marisa De Los Santos.
  • Dricka äckligt vin och vodka i sällskap av mina vänner.
  • En nybäddad säng (med helt nytvättade lakan).
  • Mitt ljus som egentligen ska lukta kaffe, men luktar choklad.
  • När hela familjen samlas i köket (familjen är verkligen det viktigaste man har, man kan inte vara helt sig själv i något annat sällskap).
  • När någon gör något riktigt retro, som att tända cigg med tändstickor (på rätt sätt) eller hjälpa en när man tappar något.
  • Serien How I Met Your Mother.
  • Vackra bilder.
  • En riktigt god måltid i gott sällskap.
  • Okomplicerade förhållanden, utan allt drama.
  • Rött läppstift.
  • The Cure.
  • Min farmor.

Detta är antagligen helt ointressant för alla, men det är min blogg så *pft* på dig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar